Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Cara Mudah Menggunakan WifiKill pada Android

WifiKill APK adalah aplikasi yang dicari oleh pengguna wifi yang suka bersenang-senang dengan rakan-rakan mereka. Bagaimana tidak, aplikasi ini dapat mencabut sambungan wifi orang lain menggunakan hanya telefon Android. Kebanyakan pengguna WifiKill melancarkan serangan mereka di tempat awam biasa dengan perkhidmatan Wifi percuma. Seperti di sekolah, bidang, taman, bank dan tempat awam lain.


Ini dilakukan tidak lain daripada membuli orang lain atau ia juga boleh disebabkan oleh sambungan yang lambat supaya hanya sambungan kita adalah apa yang kita mahu mempercepatkan. Ya, salah satunya ialah dengan membunuh pengguna lain dengan wikiill ini, kerana jika rangkaian telah digunakan oleh banyak orang, maka secara otomatis koneksi akan menjadi berat pada proses transfer file.

WifiKill mempunyai saiz sekitar 10MB, jadi anda tidak perlu bimbang bahawa aplikasi ini akan mengambil banyak ruang ingatan anda dan makan banyak RAM. Untuk perincian, sila baca artikel ini untuk disiapkan.

Cara Mudah Menggunakan WifiKill pada Android

Di sini kami tidak menggalakkan anda untuk mengambil tindakan ini untuk membahayakan orang lain, hanya saja kami memberikan tutorial ini kepada sains sahaja. Dan satu lagi perkara, WifiKill APK hanya boleh dijalankan pada peranti yang telah di-root.

Apabila anda mula-mula membuka, aplikasi WifiKill akan meminta akses root dan sila klik Benarkan

Sambungkan peranti anda dengan sambungan WiFi di sekeliling dahulu, kemudian klik ikon Main dalam wiki

Selepas itu, aplikasi akan mengimbas semua pengguna yang bersambung dengan rangkaian wifi anda

Selepas itu satu baris nombor IP akan muncul untuk setiap peranti yang anda boleh laksanakan segera (terputus)

Nota: Sila gunakan WifiKill untuk pengetahuan dan pembelajaran sahaja, dan tidak digunakan untuk perkara negatif seperti mengganggu keselesaan orang lain. Semua bentuk tindakan yang dijalankan dengan tutorial di blog ini bukan tanggungjawab kami. Di sini kami hanya menyediakan tutorial android yang masih berfungsi dan hanya sebagai pembelajaran.

Lebih kurang itu cara menggunakan aplikasi WifiKill pada Android. Saya harap anda faham bagaimana ia berfungsi dan juga impak permohonan ini. Untuk hasil yang lebih maksimum, sila gunakan versi PRO

Post a Comment for "Cara Mudah Menggunakan WifiKill pada Android"